top of page
  • תמונת הסופר/תברק גומבוש

2020 שנת העכברוש


תנו כבוד לעכברוש!

25 בינואר 2020 זהו ראש השנה הסיני של שנת העכברוש.


אנחנו מדברים על עכברוש רציני, או אפילו חולדה, לא על מיקי מאוס קטנצ'יק כזה.

אצלנו בתרבות המערבית זו חיה שדי מעוררת חלחלה ונרתעים ממנה באופן שיטתי, אבל חוץ מזה שהיא מגיעה לנו הביתה דרך הביוב במקרה של ירושלים או מחפשת בית חדש בעקבות בניית הרכבת התחתית ברמת גן והמרכז כדי לאכול לנו משהו במזווה יש לה עוד המון איכויות שאני די בטוח שאתם לא מכירים.


העכברושים הם חכמים מאוד, אולי זו עוד אחת מהסיבות שהם מפחידים אותנו כל כך, למען האמת בסיפור הזודיאק של גלגל המזלות הסיני העכברוש היא החיה שמגיעה ראשונה לקו הסיום ומסיימת את המירוץ הגדול כמנצחת. נשמע מוזר, איך חיה כלכך קטנה הצליחה לנצח חיות גדולות וחזקות יותר כמו סוס, כלב או שור? בעזרת חכמה וערמומיות כמובן.

השור ששעט קדימה בשיא הכוח לא שם לב שהעכברוש התיישב על הראש שלו בתחילת המירוץ ולקח אותו איתו כל הדרך, עד שרגע לפני ה "פוטו פיניש" העכברוש זינק מעליו וניצח.


גם מבחינת האיברים שמקושרים לעכברוש ולשור יש קשר. השור הקשוח והעצבני מקושר לכבד הסיני והעכברוש לכיס המרה שנחשב לבן הזוג שלו, שניהם שייכים לאלמנט העץ. הכבד כבד יותר ומחובר לקרקע, הרבה יותר ייני והעכברוש תזזתי ומהיר, הרבה יותר יאנגי. לכיס המרה משוייכת התכונה של אומץ לב ולקיחת סיכונים, נראה שלעכברוש שיכול לפרוץ לאלקטרז כדי לאכול גבינה או קרקרים זה מתאים בול.


השעות שמקושרות לעכברושים הן בין 11 בלילה ל1 בלילה, מי שעוקב אחרי המלצות השינה בבלוג יודע שאלו השעות שבהן הכי טוב ללכת לישון וככל הנראה זו הסיבה. רק בחושך ובשקט כשהסינים נכנסו למיטה הם שמעו את העכברושים הערמומיים כשהם מתגנבים למטבח לכרסם מאכלים.


אז מה צפוי לנו בשנה שהיא שנת עכברוש?

זו אמורה להיות שנה של חכמה וחשיבה מהירה, אולי סוף סוף ימציאו את הסקטבורד המעופף.

שנה של הצלחות שנולדות מתוך שקט, שלווה וסבלנות.

הצלחות כלכליות מרובות.

לצערנו שנה שבה יהיו מחלות מדבקות (כבר עכשיו אפשר לראות את "הוירוס המסתורי" במזרח.

פחות שנה של אהבה, צריך להיזהר שלא ירמו אתכם כמו שהעכברוש רימה את השור.


וכמובן, כמו כל שנה, זו תהיה שנה מתאימה במיוחד לטפל בעצמכם!

מוזמנים לבוא לטיפול, גם בירושלים וגם ברמת גן.

839 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page